16 Ağustos 2010 Pazartesi

SPIN AQUA (NOSTALJİ)


Bugün,uzun bir aradan sonra Anna ve Kaz'ın eski grubu Spin Aqua videolarını izledim ve baya hoşuma gitti.Özellikle paper moon klibi favorimdir.(3 tane videoları var zaten topu topu)Çünkü Anna videoda çocuksu ve inanılmaz tatlı.Eski kilolu halini,şimdiki çöp gibi zayıf haline 100 kere tercih ederim.Zaten nedir bu kadınlardaki zayıflama merakı anlamıyorum.Belki şimdi çok zayıf olmasının nedeni modellik kariyeridir bilemiyorum.


Spin Aqua - Paper Moon



Spin Auqa - Making of Paper Moon



Spin Aqua - Unchained



Spin Aqua - Mermaid


4 yorum:

  1. Aaah ah Anna'nın eski tarzı... Sesini kullanış şekli bile değişti :/

    Eski görünüşünü ben de beğeniyordum ki gayet normaldi o zamanlar. Çok değil bir iki kilo daha alsa olduğundan çok daha genç görünür bence =)

    YanıtlaSil
  2. Evet ya.Eskiden hem tarzı,hemde görünüşü daha çok hoşuma gidiyordu ama sonradan ne olduysa değişti baya.:(Japonların tarz değiştirme hastalığından dolayı olsa gerek.

    Umarım biraz kilo almaya karar verir,birde saçını kestirse süper olur.Kısa saçta çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  3. Evet bir de orada kilo konusunda çok takıntılılarmış. Orda yaşayan gaijinler anlatıyor
    , her kitapçıda mutlaka "mucize diyet" bölümleri bulunurmuş falan. Savunmasız bir görünüş yarattığı için çok popülermiş aşırı zayıflık :S

    YanıtlaSil
  4. Valla garip insanlar.Artık biri bana Japonlar hakkında ilginç bir şey söylediğinde şaşıramıyorum artık.

    Anna geçmişte kilosu yüzünden çok aşağılandığı ve vermek içinde baya bir hırs yaptıp uğraştığından dolayı artık kilo almasını beklemek garip olur zaten.Ben kendimce hayal kuruyorum:)

    YanıtlaSil