15 Temmuz 2010 Perşembe

NANA MOVIE 2 -_-


Nana'nın ilk filmini yıllar önce animesini izledikten hemen sonra büyük bir heyecanla izlemeye koyulmuş ve Japon kardeşlerimizin berbat oyunculukları sayesinde büyük hayal kırıklığına uğramıştım.İkinci filmide ''izlemem bunu ben'' diyerekten kenara atmıştım.Bugün nette gezinirken tesadüfen ikinci filmin resimlerine denk geldim ve aldığım gaz ile filmi izlemeye koyuldum.

Daha filmin ilk 10 dakikasında bile ne kadar büyük bir hata yaptığımın farkına vardım.Hachi'nin ''Hey Nana...'' demesi bile bir garipti,bir iticiydi filmde.1 dakika içerisinde 5 kere ''Hey Nana...'' diyerek güzelim repliği mahvetmelerine de gerek yoktu diye düşünüyorum.Ayrıca aşığı olduğum ve büyük bir hayranlık beslediğim Osaki Nana karakteri filmde inanılmaz soğuk ve iticiydi.(Oynayan arkadaş sağolsun.)Sadece o değil diğer karakterleride animedekiler ile bağdaştıramadım bir türlü.Neden Olivia ve Anna'yı bu filmde oynatmadıklarını hala merak eder dururum.Özellikle Anna'yı bu filmde görmek rüya gibi bir şey olurdu benim için.

Sonuç olarak hayatımın 2 saatini gereksiz yere bu filme harcadım diyebilirim.İyi ki Nana'ya filmleri ile başlamamışım dedim kendime.Yoksa filmlerin vereceği inanılmaz önyargı ile kesin animeyide izlemezdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder