28 Temmuz 2010 Çarşamba

SHOUT IN THE RAIN VIDEO KLİBİ VE STÜDYO KAYITLARINDAN GÖRÜNTÜLER


Shout in the rain isimli parçanın video klibi sonunda bizlerle.Gece gece olayın mutluluğunu ve şokunu yaşıyorum hala.Video klibi çok beğendim.Anna yine siyahlar içerisinde ve gayet seksi olmuş.Ayrıca Shout in the rain parçasına hayran kaldım desem yeridir.En son izlediğim berbat PE'Z çalışmasından sonra bu parça tek kelimeyle efsanevi bence.Kendi tarzını yansıtmış kesinlikle.Benim istediğim Anna bu işte.Shout in the rain'den çok umutluydum ve umutlarım boşa çıkmadı.Seni seviyorum Anna.

Video klibe ve stüdyo kayıtlarından çekilmiş bir kaç fotoğrafa aşağıdan ulaşabilirsiniz.Video'nun kalitesi maalesef biraz düşük,kaliteli versiyonu çıktığında tekrardan paylaşırım.


Shout in the Rain Video Klibi



Stüdyo Çalışmalarından Görüntüler





1 yorum:

  1. hola anna,tu pais de origen es Japon,muy bueno tu trabajo ,yo te voy a acompañar en tu blog,soy un musico y escritor Argentinos recorriendo el mundo en busca de amigos,¿queres ser mi amiga,mi blog es, guillermocharangofurlong.blogspot.com,si entras dejame tu comentario ,tengo traductor,saludos y espero saber pronto de ti

    YanıtlaSil